úterý 17. května 2016

Jak je ze mě designerka

Ahoj lidičky,

tak jsem to dokázala a splnila si sen. Je ze mě teď bytová designérka. Celý kurz byl dech berou a všechno to uteklo strašně rychle. Nejsem si jistá, jestli jsem to na blog už psala, ale tento kurz jsem absolvovala tady v Brně. Kurz pořádá Fórum akademie bydlení a pokud máte zájem, tak jej můžete absolvovat v Brně nebo v Praze. Celým kurzem mě prováděli úžasní lektoři - designéři jako Tomáš Havránek, Ivo Prokel,které určitě znáte z televizního pořadu BYDLENÍ JE HRA. Dále mě učily Jana Boháčková, Leona Fousková, Zuzana Staňková a Markéta Šilhavíková. Markéta je také blogerka a její blog můžete navštívit zde Mariinteriery. 



Musím říct, že ty tři měsíce co kurz trval, byly jedny z nejlepších v mém životě. Bylo to úžasné, byla jsem ve svém živlu, chodily jsme do showroomů a mluvily o designu v jednom kuse.  Co bylo skvělé byl super kolektiv lidí, kteří mě inspirovali. Samozřejmě nemůžu zapomenout na to, že jsem byla v podstatě houba co nasává všechny informace o všem. Byla jsem tím tak pohlcená, že se mi to designu i zdálo.  Jednou, se mi zdálo, to bylo zrovna v době kdy jsme probíraly technické kreslení, že mám přeměřit pláž. :D

A nakonec, jelikož jsem teďka čerstvá designérka a chtěla bych v tom pokračovat, tak samozřejmě potřebuji klienty, a proto bych byla velice ráda, kdybych někomu z vás mohla zlepšit jeho bydlení.
Proto neváhejte a pokud máte zájem pište buď do komentářů pod článek.

 








Žádné komentáře:

Okomentovat