pondělí 28. prosince 2015

Něco mezi během a cyklistikou

Když, jsem letos v červnu běžela svůj úplně první závod v životě, 10 km v Londýně, netušila jsem, že po závodě, moje láska k běhu bude nadále, tak pokračovat a ještě se rozšíří o cyklistiku.






Abych to vzala od začátku na kole jsem jela někdy tak před 10 lety, což je opravdu doba dávná, navíc jsem nikdy předtím ježdění na kole nepovažovala za sport, nýbrž jenom jako dopravní prostředek jak se z vesnice, dostat na koupaliště, které bylo ve vesnici přes kopec. A to bylo vše, dva měsíce ježdění na kole o prázdninách u babičky...

S myšlenkou jezdit na kole jsem přišla asi tak někdy v dubnu, kdy mě chuť projet se napadla poprvé. Samozřejmě nebylo to jen tak z čista jasna, že by mě to napadlo, po těch letech začít jezdit, ale jakož to správný vegan, který sleduje desítky veganských youtube kanálů, byla jsem inspirována k cyklistice. :D


Trvalo to ještě pár měsíců, než jsem se mohla konečně projet, jelikož když jsem žila v Anglie, tak jsem tam neměla svoje kolo a nechtěla jsem si tam kolo kupovat, tak jsem samozřejmě běhala, po tom, co jsem se vrátila do Česka, jsem při první přiležitosti vyjela a zjistila, že je to super, a že mě to strašně baví.
Samozřejmě jsem si musela jako správný cyklista založit učet na STRAVA.com což jsou stránky a i mobilní aplikace pro běžce a cyklisty. Zatím tam mám jen pár záznamů, že jsem jela na kole nebo běžela, jelikož jsem tu aplikaci zapomněla zapnout a podobně... :D

A jelikož jsem tedka nadšenec, tak jsem začala číst i knihy s tématikou cyklistiky a běhání.
Mezi ty, tkeré mohu doporučit patří určitě Jez a běhej od Scotta Jurka co mě na této knize zaujalo asi nejvíce je to, že Scott je vegan, takže přiložil i nějaký ten receptík ;)
Dále světový bestseller Born to Run od Christophera McDougalla.
Z cyklistických knih jsem zatím přečetla Tajný závod od Tylera Hamiltona a Daniela Coyla.
Další cyklistická kniha, na kterou se chystám je Bradley Wiggins - Můj čas. Po přečtení podám hlášení jak se mi líbila. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat