sobota 12. července 2014

Na návštěvě v Zoo

Ahojky všem:)

tak co jak se máte? Jak si užíváte prázdniny, víkend?

Já si je užívám v rámci možností.:) V úterý jsem si udělala se Cydney takový menší výlet do ZOO ve Dvoře Králové a byl to super výlet.:) Vyjely jsme ráno v 6 a kolem 9h jsem už byly před zoo. Nejdřív jsme si projely Safari, která se dá projet autem a potom jsem si prošly zbytek zoo pěšky. Musím říct, že zvířátka hlavně pakoně, zebry, antilopy, buvoli a nevím jací další kopytníci se proháněli po pastvinách nasafari, vypadali celkem šťastně. Bohužel mi přišlo, že v některých výbězích vypadali ty zvířátka strašně smutně. Ze Cydney jsme se je snažily rozveselit, tak jsme jim mávaly, a dělaly na ně obličeje a někteří zvědavci přišli ke sklu, nebo na kraj ohrady za námi. :) Třeba jako malej gepard nebo malej orangutánek, kterej dál na sklo svoji pacičku a já jsem mu dala svou. :) Orangutánek fotka z instagramu.

 Myslím si, že výběhy měli dost velké a i to bylo v rámci možností přizpůsobené jejich normálním přirozeným výběhům, aby se cítili co nejspokojeněji, ale třeba gepardi, tak krásné divoké kočky, se přece jen potřebují prohánět po savanách v Africe a lovit si antilopy. Místo toho mají své malinké výběhy, kde se pořádně ani neproběhnou. 
Celkově musím říct, že Zoo ve Dvoře Králové se mi líbila asi nejvíc ze všech zoo, co jsem v česku navšívila. Co mi vehnalo, ale slzy do očí, bylo informace u nosorozců, že na světě žije pouze 7 Nosorozců bílých, jenom sedm na celym světě, to je strašná informace, strašná bilance. Jak mohl člověk tohle dopustit! Jak jsme se jako lidstvo mohli chovat tak nezodpovědně a skoro vyvraždit další živočišný druh. :( 
















2 komentáře:

  1. Och, to ani nehovor, neviem si predstaviť že by na svete zostalo len 6 ďalších ľudí napr.! Strašne! Musia byť veľmi osameli.

    OdpovědětVymazat
  2. je to strašné :( pořád mi to hlava nebere, jak jsme se mohli jako lidstvo chovat tak otřesně. :(
    Naštěstí se někteří lidé a organizace jako Zoo ve Dvoře Králové snaží o návrat nosorožců do volné přírody.

    OdpovědětVymazat