pondělí 12. listopadu 2012

Mini fitness dotazník.

Dneska jsem byla na blogu Nikki a našla tam její fitness dotazník, tak jsem si říkala, že bych ho mohla taky vyplnit :D

1. Kardio nebo posilování?  - Obojí :)

2. Jillian Michaels nebo Bob Harper? - Ani jeden. Zuzka Light.

3. Mražený jogurt nebo zmrzlina?  - zmrzlina, protože mražený jogurt jsem nezkoušela.

4. Trénink: Horní nebo dolní část těla? - obě části tak 50/50

5. Lunges nebo dřepy?  - asi spíš dřepy

6. Sladké nebo slané? - Sladké!

7. Jóga nebo pilates?  Obojí, ale kdybych si měla vybrat tak spíš pilates, protože se tím dokonele zpevní vnitřní svaly, který se normálním posilovaním nezpevní.

8. Nike nebo Adidas? - Nike

9. Fitko nebo raději fitness doma? - Jsem chudý student, takže doma.

10. Vařená nebo grilovaná zelenina? - zeleninu můžu jíst v jakékoliv podobě.

11. Burpees nebo push-ups? Kliky, nemám ráda burpees možná asi protože je dělám špatně jinak si to neumím vysvětlit :D 

12. Těstoviny nebo rýže? - Rýže.

13. Proteinový prášek nebo protein z jídla? - protein z jídla, prášek chci zkusit:)

14. Nejoblíbenější věc na cvičení?  - ten pocit, kdy se vám vyplavují endorfiny a přitom když docvičím se cítím úplně mrtvá.

15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness? - Nemám čas nebo zacvičím si až zítra.

16. Nejoblíbenější svačinka? - Banán,maxinuta

17. Nejoblíbenjěší snídaně? - ovecná kaše moje segrušky nebo jáhly s ovocem a mandlemi

18. Zdravé jídlo, které nesneseš? - Cokoliv kde jsou hřiby nemám je ráda.

19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení?  - Žádnou, jak říká Zuzku cvičení je pro mě odpočinek, kdy myslím jenom na cvičení.

20. Cvik, který nerad děláš? - Nemám ráda, burpees a taky one leg squat.

21. Cvičíš 30 nebo 60 minut? - 30 minut, a to většinou stihnu v těch 30 minutách, rozcvičku, workout a bonus posilování břicha.

22. Kolikrát týdně? - 4-5x

23. Oblíbená polévka? - jakákoliv zeleninová polevká takže rajská, čočková, porková...

24. Nej ovoce a zelenina? - Banány, rajčata

25. Ryba nebo kuře?  - ani jedno jsem vegetarian :) takže nejspíš smažený tempeh.Mňam!

Žádné komentáře:

Okomentovat