sobota 10. listopadu 2012

10.11.2012

 Dneska jsem toho stihla spoustu nebo se tím alespoň uklidňuji. Ráno jsem vstala v 8:15 převlékla se do sportovního a po týdnu si dala zase ZWOW. Dneska jsem si dala ZWOW 42, ale upravila jsem si ho na intervalový cvičení. Strašně dlouho jsem si žádný intervalový cvičení nedala, protože Zuzka odešla s Bodyrocku a teďka dělá jen ZWOW, který jsou na čas a mě to chybělo.Právě jsem si uvědomila, že je to už rok co Zuzka není na Bodyrocku a on bez ní jde pěkně do kytek... Dala jsem si to 35/10 4kola celkem je to 15 minut, krásně ze mě teklo.:) Miluju ten pocit, když dokončím workout a teče ze mě a cítím se na úmření, ale na druhou stranu jsem štastná jak se vyplavujou endorfíny.

9:00 Snídaně: bílý jogurt 150g, 5 plátků sušeného ananasu, 2 lžičky máku, 2 kompotované broskve, 1 čajová lžička skoříce,100g ovesné vločky mňamka:)
13:00 Oběd : 80g rýže, půlka tofu, jedna dušená mrkev
16:45 Svačina: maxinuta
18:25 Večeře: 5 kukuřičných plátku (jeden suchý, dva se sýrem, dva s marmeládou) 

Pití : 2l zeleného čaje, 0,5l džusu (1 díl džusu 2 díly vody)

Mezitím jsem se učila, dopoledne jsem dělala seminárku do seminnáře a odpoledne se učila bajku od La Fontaine La cigale et la fourmi (cikáda a mravenec). Teďka večer si čtu ještě správní právo. 
No plány za zítřek ráno si zacvičit, pak číst francouzské pohádky a vypsat si z tama slovíčka, začít psát seminárku do správního práva a udělat cvičení do francouzštiny a v neposlední řadě vymyslet co si obleču na imatrikulaci, kterou mám v pondělí. Když jsem začala chodit na prví vysokou žádnou imatrikulaci jsem neměla a teďka vůbec netušim, co si mám oblíct, jak se mám chovat?

2 komentáře:

  1. Jo, od tý doby co je Zuzka pryč z Bodyrocku tak to jde trochu z kopce. Já ty ZWOW ani necvičím, protože jsem to zkusila jednou a přísahám, že takhle jsem se ještě necítila.. Možná až budu mít lepší fyzičku tak to ustojím, ale do tý doby ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že jsou náročné, ale tak hlavní je, že jsou od Zuzky, protože loni jak odešla, jsem myslela, že asi umřu. Cvičila jsem s bodyrockem skoro od jejich začátku a najednou oznámili, že si davají pauzu a místo Zuzky se tam objevila Lisa a pak všichni ostatní... Takže když Zuzka v lednu oznámila návrat byla jsem štěstím bez sebe:)Jinak pro začátek si můžeš vzít cviky co má Zuzka v ZWOW a dát si je jako intervalový cvičení, efekt to bude mít stejný:)

      Vymazat