pátek 4. května 2012

První týden

Tak můj první týden 28 denního detoxu, je skoro za mnou a musím říct, že to vůbec není špatný. Cítím se super, nemám hlad čehož jsem se trochu bála. Akorát jak jím furt zeleninu tak mi to leze trochu na mozek, naštěstí příští týden už mám aji maso a těstoviny a na snídaji moje oblíbené vločky s jogurtem a banánem, tím se živím normálně, když nedržím žádnej detox. 
Myslím, ale že ta zelenina mě nezabije narozdíl od zkoušky z ekonomie, která je příští týden, přímaček na Masarykovu Univerzitu, který jsou už v neděli(sakra ten čas tak rychle letí), a psaní posledních třech seminárek, a dalších zkoušek co mě ještě čekají co konce června a nesmím zapomínat na oborový zkoušky z francouzštiny a makání na dvoře, kterej renovujeme. 
Jé jak já se těším, až bude klid a budu mít čas číst, fotit, na to až pojedu k babičce na chalupu, ale nejvíc nejvíc se těším, na zaří až s mojí nejlepší kamarádkou slečnou Gia Giannini pojedu do Paříže a do Anglie.

Krásná budova v Olomouc, připoměla mi Oxford

1 komentář:

  1. Ten barák je skvělej! Škoda, že to nešlo zabrat, aby tam byl celej. :-(

    OdpovědětVymazat