úterý 15. května 2012

Nic se mi nechce dělat...

ano, ano je to tak nic se mi nechce dělat. Je toho tolik co bych měla dělat, ale mě se tááááák nechce. Jako každej vysokoškolák mám zkouškový. V pátek mě čeká ekonomii doufám, že to napíšu líp než minulej týden v pátek. Dál mě čekají angličtiny nejdřív angličtina pro právníky a potom ještě angličtina pro ekonomy a poslední zkoušky v podobě podnikatelství což bude podobně jako ekonomii trochu masakr. A to nemluvím o těch třech seminárkách co musím ještě v mezi období napsat a dokonale se připravit na oborovky z francouzštiny. Nějak se mi zdá, že nedělám nic jinačího než, že se učím. Na nic a na nikoho nemám čas. Včera jsem si uvědomila, že jsem si koupila květnovou Elle a ještě ji ani skoro neotevřela! A to zítra vychází červnová!! Dál mám rozečtený Bídníky, jelikož jsem je nečetla na střední řekla jsem si, že nebude odvěci přečíst si je v češtině, at vím o čem to je, když je potom na vysoké budu číst ve francouzštině a dělat z nich rozbor. Samozřejmě nemám čas na cvičení a v neposlední řadě ani na moji jedinou kamarádku Gia Giannini. Potřebovala bych ty dny natahovací asi nejlepší by bylo kdyby měli tak 32 hodin možná i víc. Ze všeho už mi hrabe. 

Ale abych nebyla tak pesimistická tak se musím pochválit, že TSPčka, který jsem dělala dopadli celkem dobře na francouštinu to bude stačit v pohodě, a jsou lepší než minulej rok. Další pochvalu si musím udělit za to, že už třetí týden držím ten detox podle knížky Zhubněte jednou pro vždy a kromě salátu z červené řepy mi všechno chutná a nesnědla jsem nic zakázanýho a mimo jídelníček, a to musím říct, že jsem se musela hodně ovládat třeba o víkendu když jsme jeli s našíma popřát babičkám všechno nejlepší ke dni matek a samozřejmě obě babičky koláče a štrůdl a já tam seděla a nevzala si. Nebo když tata dělal topinky s vaječnou amoletou který zbožňuju a to je jen malý výčet toho čemu odolávám každý den, ale říkám si, že je to pro moje zdraví, a že potom konečně nebudu vypadat jako velryba :D. Problém nevidím ani tak v tom jíst podle jídelníčku jako udržet si tu váhu po zkončení detoxu.

Tak tedka jsem se krásně vypsala, ztratila hodinu času na učení mojí oblíbené ekonomii, tak už asi bude čas jít něco dělat.

1 komentář:

  1. Já se tedy musím přiznat, že svou dávku časopisů jsem přelouskala už dávno, neboť pořád někam trajdám vlakem nebo busem. Takže mám spíš už abstinenční příznaky a pomalu startuju do trafiky pro ELLE. :D Ale natahovací dny bych taky potřebovala, je toho hodně do školy. Však o prázdninách to doženeme! Jestli výjde ta Olomouc, tak tě pozvu na kolaudačku bytu! A obdivuju tvou silnou vůli, že jsi vůbec neporušila jídelníček, já vždycky něčím zhřeším. Moje mama na mě má strašně špatný vliv, vždycky donese něco echt! Třeba Lidt kuličky - limetkový krém v čokoládě. Blbinky to je moje smrt. O cvičení mi ani nemluv, já jsem necvičila už tak měsíc, jak pořád trajdáme každý dne na chalupu a zpět a do OL a do Přerova... blázinec! Můj pohyb je spíš ve formě fyzické práce... sekání trávy je docela makačka, protože má dost velkej pozemek a tak no... ať už jsou prázdniny. :-D Ať už je 30.9.!!!!

    OdpovědětVymazat