neděle 13. září 2015

Nějak rychle to utíká

nevím jak vám, ale mě tento rok uběhnu nějak extra rychle. A celkově ta doba co jsem tady v Anglii utekla strašně rychle, úplně si pamatuju, jak jsem loni touto dobou byla vyděšená z hledání rodiny a následně z toho, co si sebou vlastně zabalit a nakonec to bylo úplně jinak všechno.


Je tu září a tím i můj poslední měsíc tady v Anglii, jelikož už v tom pokračovat nechci. Ten rok byl pro mě dostatečně velkou zkušeností v tom jak se ke mě rodina chovala... Musím říct, že i když jsem tu měla dost špatných dnů, a situací a pocitů, že to nezvládnu ten rok tady, tak to bylo velice poučné a hodně mi to dalo. Musím napsat, že rodina byla v šoku, když jsem jim oznámila, že teda na konci září končím. No asi si mysleli, že bych jim tu chtěla sloužit dalších pět let minimálně :D



Samozřejmě měla jsem tu i báječné chvíle, třeba když jsem v červnu běžela We run London, to jsem si říkala, že to nemůže být ani pravda, že já, která jsem nesnášela běh na základní škole a střední jsem se přihlásila na 10km závod a ještě k tomu v Londýně. :D Další úžasné zažitky jsem měla, když jsem jela za Cydney do Edinburghu, nebo jsem jela na výlety do Oxfordu, Readingu a samozřejmě objevovala Londýn, který ještě po roce nemám vůbec projitý celý, a potřebovala bych ještě tak další rok na to, abych to zvládla. :D


A tak za 21dní jedu zase zpátky do Česka a přede mnou budou další životní výzvy. Jsem z nich vyděšená. Ano, ale musím říct, že se těším co mi budoucnost přinese. Jak se říká všechno zlé je pro něco dobré, a z každé situace se máme něco poučit do budoucnosti, aby až se nám to stane znovu jsem byli připraveni.
A třeba ze mě vážně bude bytová designérka jak jsi přeji. Jde to pomalu, online designérký kurz je těžší než jsem si myslela.
 A také designérská škola, do které se chci přihlásit až budu v Česku, a taky další studium na vysoké škole, abych měla magisterský titul... Vidíte budoucnost je naplněná nekonečnem možností, záleží pouze na tom, jak se k tomu postavíme, a kterou příležitost chytneme za pačesy a změníme ji v realitu.



Žádné komentáře:

Okomentovat