středa 31. prosince 2014

My awesome year 2014

Ahojky lidičky :o)

jako tradičně touto dobou se na blozích objevují články o tom, jaký jsme měli rok a co bychom chtěli do toho nového roku 2015. Můj rok 2014 byl úžasný, možná bych mohla napsat, že to byl jeden z nejúžasnější let mého života.

Na konci roku 2013 jsem napsala článek 2013 dobrý rok, 2014 ještě lepší kde jsem uvedla seznam věcí, které bych chtěla tento rok splnit a mile mě překvapilo, jak moc se mi z toho splnilo, tak tedy tady je můj seznam pro rok 2014:
  • zvládnout zkouškové období
  • úspěšně udělat státnice a získat titul BA (Hons)
  • dokončit Body Revolution a pustit se do dalšího programu, 
  • odcvičit posledních 20 ZWOW co má Zuzka na youtube než si založila ZGYM
  • zkusit nový sport, třeba horolezectví, pole dance, fit box, kick box, kapoeiru (doufám, že se to tak píše)
  • zkusit novou zeleninu a ovoce  - chřest, artyčok, růžičkovou kapustu, fenykl,  pitayu, špagetovou dýni, batáty
  • zkusit připravit quinou, více jíst bulgur
  • číst více beletrie
  • dočíst od Hugha Lauriho - Obchodník se smrtí, od Jillian Michaels dočíst Bez hranic, od Umberta Eca - Faucoltova kyvadlo, od Dana Browna - Inferno
  • zamyslet se nad tím, co chci opravdu dělat 
  • jet pracovat o prázdninách do Francie
  • zlepšit si francouzštinu
  • jet někam do zahraničí, třeba jenom do Vídně, Bratislavy, Budapeště, Berlína...
  • koupit si těžší činky,ať nemusím cvičit jen z 2kg činkami
  • koupit si kettlebell
  • chodit víc do kaváren 
  • koupit si nějaké nové DVD nebo CD třeba od Ivy Fruhlingové, ZAZ...
  • zhubnout tak, abych si mohla konečně koupit oblečení ve velikosti 38

Na úvod, než začnu rozebírat výše zmíněné body, bych chtěla napsat, že jsem nemohla začít letošní rok líp než se Cydney v Paříži. Bylo to tam úžasné, na 1.ledna nebylo v Paříži zas tak moc turistů, takže se člověk mohl procházet po Paříži a jen čerpat tu úžasnou energii, které byla kolem nás. 



A teď už na jednotlivé body, tak hnedka první bod se mi podařilo splnit jen z půlky, protože jak víte, už nestuduji francouzštinu na MU. Ponaučení z toho mi plyne, že člověk nepotřebuje vystudovat jazyk, aby se jím dorozumněl, a tak i když už francouzštinu nestuduji, nezanevřela jsem na ni a procvičuji si ji sama, učím se nové slovíčka a dívam se na francouzské filmy. :o)

Bod dvě se mi vyplnil a tak jsem si 19. září mohla slavnostně převzít svůj bakalářský diplom. Který jsme pak s rodinou náležitě oslavili v indické restauraci vegan jídlem. :o)


I další bod byl úspěšně splněn Body Revolution jsem od Jill docvičila a začala cvičit další programy jako One week shred a No more trouble zones. Na Jill navazuje volně Zuzka a její Zwow, který jsem taky odcvičila.

Dalším bodem bylo zkusit nový sport. Sice jsem nezkusila žádný z těch, které jsem vypsala, ale asi tak v půlce března jsem začala běhat a běhání se stalo mojí vášní. Něčím co mě strašně baví, když běžím, tak se snažím na nic nemyslet, pouze na cestu předemnou. Tím pádem je běh pro mě velmi uvolňující záležitost. :o) Tím to bych považovala tento bod taky za splněný. :o)

I další bod můžu považovat za splněný. V letošním roce jsem ochutnala chřest, pitayu, růžičkovou kapustu, batáty, fenykl, dýni máslovou a hokaido. :o)


Quinou jsem sice letos zase neochutnala, ale není všem dnům konec připíšeme ji na seznam roku 2015. S bulgurem jsem byla úspěšnější a jedla jsem ho častěji.

Číst více beletrie, začnu tím, že jsem pořád nedočetla knihy zmíněné v dalším bodu, ale jinak jsem letos přečetla spoustu úžsných knih beletrických, které se mi moc líbili víc si můžetě přečíst pod štítnem Přečteno.

Následující bod je velmi důležitý a taky velmi složitý. Protože vymyslet, co chci opravdu dělat byl pro mě velmi složitý úkol. Osud mi nahrál trošku do karet tím, když mi definitivně řekl, že studium francouzštiny a učitelství není nic pro mě, a tak jsem mohla začít přemýšlet co je pro mě, a čím bych tedy chtěla být a co mě teda bude živit. Jelikož jsem v únoru neměla na nějaké hluboké myšlenky ani pomyšlení rozhodla jsem se, že po skončení bakalářských studii na BIBS si dám pauzu na uspořádání priorit a toho co bych opravdu chtěla dělat.
Tím, že jsem odjela do Anglii pracovat jako služka a taxikář v jednom, mám na přemýšlení poměrně dost času, a tak to zatím vypadá, že bych si chtěla podat přihlášku na magisterský studia a udělat si rekvalifikační kurz na bytového designéra.

Jet pracovat do Francie, tento bod se mi málem splnil, ale bylo to tak na rychlo a tak zmatené informace,že jsem z toho nakonec vycouvala. Tím pádem i další bod zlepšit si francouzštinu jsem nezplnila na 100% ale spíš tak na 50-60%.
Jet někam do zahraničí, no odstěhovala jsem se na rok na UK takže v Londýně jsem skoro pořád.

Koupit si kettlebell. Splněno! Byl zakoupen hnedka v lednu v Lidlu malý 5kg mazlik. :o) Na těžší čínky už nedošlo, ale byly vyrobeny ze 4l pet lahvý na mléko, které se prodává v UK.(samozřejmě já jsem to mléko nepila, to moje rodinka)

I kavárny jsem v letošním roce navštěvovala víc než kdy před tím, z těch nejlepších v Brně můžu doporučit vegan kavárku Tulaloka, nebo Kafec nebo Cosmopolis Café což je kavárka s cukrárnou dohromady na  Zelném trhu.

Předposlední bod se mi splnil víc než dosti koupila jsem si letos asi 7 DVD z toho největší radost mi udělal Dallas Buyers Club.


A dostáváme se k poslednímu bodu letošního seznamu a to je zhubnout tak abych si mohla koupit kalhoty velikosti 38. No moc se mi to nepovedlo pořád nosím 40, ale nevzdávám se protože jednou ty kalhoty velikosti 38 budu nosit.

Letošní rok byl neobyčejný, kromě těch přání, které jsem si vypsala na konci roku 2013 se mi letos splnilo hodně přání, o kterých se mi při psaní těch zmíněných ani nezdálo, třeba jít na koncert 30 Second to Mars, nebo jsem netušila, že překonám v Anglii svoji fobii z řízení auta, což vidím letos jako jeden z největších mých úspěchů.

Žádné komentáře:

Okomentovat