neděle 26. října 2014

Žiju s černým kocourem



Ahoj lidičky :)

tak se po dlouhé době ozývám z Anglie, kde teďka žiju. Bydlím ve městě Maidenhead, je to kousek od Londýna.  Fotka co vidíte nahoře, je jeden z nejstarší mostů v Maidenheadu.


A jak si tady žiju, svým způsobem to není špatný, beru to jenom jako, že je to moje práce a je to tu dočasné, protože i když miluju Anglii, tak žít bych tu mohla jenom za podmínky, že budu mít svůj vlastní dům, byt, ale že bych tu vydržela dýl jak rok, dělat home assistant, tak to fakt ne. Už teďka si uvědomuju, že moje myšlenka jet sem a někomu uklízet byla trošku naivní. Já ráda uklízím nevadí mi to, jenom jsem si tu uvědomila, že jsem čekala nějaký vděk za to, že uklízim po někom jeho binec, který stejně další den udělá znovu...

Taky jsem netušila, že budu dělat permanentního taxikáře, jelikož syn má zastávku na autobus až ve Windsoru a škola jepak ještě hodinu od Windsoru vzdálená, takže jsem denně tak 3,5hodiny někde  na cestě a do toho uklízím a to všechno jenom za 90 liber týdně. :)

Mám tu vlastní pokoj s koupelnou a televizí. Problém je v tom, že ten pokoj není v domě, ale mimo dům, takže vždycky když si chci uvařit třeba čaj, nebo nějaké jídlo, tak se musím obout přeběhnout přes jejich dvůr-terasu, abych se dostala do prádelny a z té potom do domu. Jako říkate si v pohodě, to není problém, ale když prší a vy si nesete ten čaj nebo jídlo k sobě, protože nemůže jíst normálně v kuchyni jak všichni, tak je to trošku komplikovanější. Hlavně pak nezapomenou zamknout dveře do domu, aby se tam někdo nedostal když mají alarm, kterej řve tak, že by to vzbudilo i královnu Buckinghamskym palác. :D


Tak tady je kocour Sirius. Má mě rád, a chodí za mnou, abych ho hladila, protože rodina ho moc nehladí spíš ho přehlíží a když už tak ho pohladí jednou a dost.... to já mu dopřávám půlhodinové šrábací, hladící seance. :)
Co mě, ale na něm nehorázně štve a vytáčí je, že mám dostatek jídla a stejně loví veverky a pak je nosí do kuchyně, kde jim amputuje hlavu a skoro celé je pak sežere a na mě pak je, abych to uklidila. Fujky!!!!!!!!! Za ty tři týdny to udělal minimálně 4x a to asi o dalších nevim, protože je sežral venku.


No abych byla pozitivní koupila jsem si tu už pár hezkých věcí, co mi udělali obrovskou radost. 

 Jelikož jsem člověk co na televizi moc nekouká, tak jsem místo před ní využila k tomu, abych tam umístila sošku buddhy a svíček a vonnou tyčinku. :) Já totiž nemůžu žít bez buddhy.

Další věc co jsem si koupila v Poundworldu jsou tyto úžasné podtácky pod hrnečky a skleničky. Strašně se mi na nich líbí jak jsou pozitivní a motivační.

Následně jsem si koupila v Sainsbury za 3,50 modrý hrneček, protože jsem zvyklá pít spořádného kotlíku a ne s hrnečku do má 2 dcl. Můj hrneček mám 0,6l a čajík je v něm neskutečně dobrý. Když jsem poslala fotku Cydney, tak mi napsala, že ho chce taky, tak jsem jí koupila ten červený. A předám jí ho za 14 dní, kdy za mnou na víkend přijede. Yes!




 Hnedka první víkend 11.října jsem vyrazila na nákupy do Londýna a vzala jsem Oxford street útokem. Hájím se tím, že ten den jsem měla nározeniny. :D Takže ta útrata skoro celé výplaty je opodstatněná.
První fotka jsou nákupy v Primarku, hlavně spodní prádlo a teplé ponožky a svetry, pyžamo, tílko na sportování, které je úžasné, a až za 14 dní pojedu znovu do Londýna, tak se v Primarku v sekci sportovního oblečení ještě pořádně podívám :D Druhá fotka jsou nákupy v Lushi. Můj oblíbený šampon, zubní tabletky, které jsou vážně super a už asi nechci normální zubní pastu a poslední věc z Lushe je krém na ruce, který mi slečna vnutila u pokladny, stál libru tož nekupte to, když je to na pomoc nějakým africkým dětem.


Lepší dárek na narozeniny než dvdíčko Dallas Buyeres Club, jsem si nemohla koupit. Miluju ten film, a nejen protože tam hraje Jared, ale ten film je krásný i sám o sobě. A oba Matthew i Jared tam mají neuvěřitelný herecký výkony, za který si právem zasloužili Oscara.

Tričko s Primarku, který jsem si tam koupila na narozeniny. Přece jsem  tam tak krásné tričko s Eiffelkou nemohla nechat.:) a MC byla spíš taková rozmařilost, jako dárek u ní byl krém na ruce z L'occitane tak jsem si ji koupila.



Tady je ještě to tílko na cvičení z Primarku, o kterém jsem psala už víš. A úžasná podložka za 7,99 z nějakýho obchodu se sportem tady v Maidenheadu.


2 komentáře:

  1. Kocourek hezkej, ale nemusel by amputovat hlavičky nebohým veverkám, chudinky veverky, to bych asi nevydejchala. :) A máš pravdu, Dallas Buyers Club je dokonalý film, který není naštěstí jen o Jaredovi, ale o tom všem, byla jsem neskutečně šťastná, když byl oceněn Oscary.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá, že nákupy byly úspěšné :D ten hrníček je dokonalý!

    OdpovědětVymazat