čtvrtek 19. června 2014

Mandarinkové řezy s čokoládovou polevou

Ahoj všem,

poslední dobou jsem se dala nějak víc na vaření a pečení. U příležitosti narozenin Cydney jsem kromě veganského cheesecakeku upekla ještě veganský koláč a sice mě inspirovala Karolína z dewiibatwoman kde jsem našla recept na Citrónové řezy z čoko pudingem já jsem místo pudingu na povrch použila hořkou čokoládu.


Co budete potřebovat :

250g hladké mouky
250g polohrubé mouky
4 lžíce třtinového cukru
4 lžíce oleje
4 lžíce citrónové šťávy
1 kypřící prášek do pečiva
2 mandarinkové kompoty
3 hořké čokolády na vaření
1 balení hořkých kaštanů

I am so happy - popisek na koláči
Postup je velmi lehký všechny zmíňěné ingredience kromě čokolád jsem smíchala v mise následně po smíchání je vylila na papírem vyložený plech, popřípadě můžete plech vymazat olejem a vysypat kokosem a dála péct na 175°C zhruba 20-30 minut. Mezi tí než se mi koláč upekl jsem si ve vodní lázni rozpustila čokoládu s hořkými kaštany. Po vyjmutí jsem koláč nechala vychladnout a poté ho polila čokoládou a tu rozetřela po koláči.

Žádné komentáře:

Okomentovat