pátek 20. prosince 2013

Vánoce

Ahoj všem,

za 4 dny jsou Vánoce! Letošní rok uběhl nějak extra, extra rychle. Nezdá se vám?
Momentálně krom toho, že píšu tento dárek, tak vyrábím kalendáře pro rodinu, jako každý rok. Nějak se musí to moje focení z užitkovat. :)  Letos se nějak těším na Vánoce víc jak v minulosti, možná to bude tím, že mám už nakoupené dárky, zabalené, doma je to v pohodě, příští rok bude stejně tak dobrý jak letošní ne-li ještě lepší!


Chtěla jsem se trošku pochlubit, od toho by blog asi nebyl, kdybychom se někdy nechtěli pochlubit. Jelikož je život moc krátký na to, abych ho strávili před televizí zavření doma v teple, rozhodla jsem se, že letos strávám Silvestra v Paříži. Odlétám už za 8 dní a zpět do ČR se vrátím až po Novém roku. Moc se těším, jelikož jsem v Paříži nikdy nebyla v zimě, bude to určitě nádhené, a úžasné, a konečně se dostanu na místa kde jsem nebyla jako Montmartre, Père Lachaise, Place de Vosges, Musée D'Orsay, Champs Elysées, Rue Saint Honoré konečně po těch letech a návštěvách Paříže půjdu na Eiffelovku a nebudu jen stát pod ní dole.




Tento obrázek (horní) vysvětluje můj vztah s mojí kamarádkou - Bublinou,o které jsem zde  letos toho napsala už dost, a té jsem s ní definifivně uzavřela náš vztah, a bylo to dobře, jelikož za posledního půl roku se Bublina o mě nijak nezajímala, nenapsala a já se k tomu taky nějak nemám. Já prostě nestojím o vztah, ať už jen kamarádky, kdy se ten druhý nenapíše jak je rok dlouhý ani blbý "Ahoj, jak se máš? Nechtěla bys zajít třeba někam zajít?"
Na druhou stranu, jsem zjistila, že je tu člověk, který tu pro měl byl vždycky když jsem potřebovala, zajímá se o mě, dokáže mi pomoct, povzbudit mě a já se snažím jí to oplácet jak nejlépe svedu. 

Další rekapitulaci roku čekejte v článku, který snad stihnu napsat ještě než odletím, samozřejmě tam budou i novoroční přecevzatí, nebo alespoň nástin toho co bych chtěla příští rok zlepším, zažít, podniknout, dokázat.



Žádné komentáře:

Okomentovat